Οδηγίες παραλαβής παραγγελίας.
Αγαπητοί μας πελάτες. Τα προϊόντα μας, όσο καλή και αν είναι η συκευασία που προσπαθούμε να κάνουμε, δεν παύουν να είναι εύθραυστα. Επίσης ποτέ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μια άτυχη στιγμή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Προς αποφυγήν λοιπόν δυσάρεστων εκπλήξεων, σας συμβουλεύουμε να είστε πάντα προσεκτικοί κατά την παραλαβή μιας παραγγελίας. Παρακαλούμε πολύ εξετάστε προσεκτικά κάθε δέμα. Αν είναι δυνατόν, ανοίξτε το κιόλας με την παρουσία του μεταφορέα. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε εξωτερικά ότι έχει σημάδια ταλαιπωρίας (το κιβώτιο είναι σχισμένο, κομμένο, ανοιγμένο κ.λ.π.), ελέγξτε άμεσα το περιεχόμενο και εφόσον υπάρχει ζημία, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα.
Πολιτική επιστροφών.
1. Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα έχει/-ουν υποστεί ζημία κατά τη μεταφορά, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του/τους, όχι όμως και τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (αν χρειαστεί επιστροφή).
2. Σε περίπτωση λάθους ή ελαττωματικών προϊόντων που οφείλεται σε εμάς, αναλαμβάνουμε την πλήρη αντικατάσταση και τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.
3. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή λόγω λάθους αγοράς, έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το/τα προϊόν/-όντα που επιθυμείτε, εντός 15 ημερολογιακών ημερών και στην αρχική τους συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Εφόσον παραλάβουμε πίσω τα προϊόντα και τα ελέγξουμε, σας επιστρέφουμε τα χρήματα ή πιστώνονται στην καρτέλα σας για επόμενη αγορά.
Επιστροφές της περίπτωσης (3) δεν ισχύουν για εποχιακά είδη (πασχαλινά – χριστουγεννιάτικα).